Mystery visit
Wilt u weten hoe gastgericht, klantgericht en resultaatgericht er in uw bedrijf met klanten of gasten wordt gecommuniceerd en/of de verkoopkansen optimaal worden benut? Wilt u weten hoe gastgericht uw bedrijf daadwerkelijk is? Laat ons u helpen met een P&O Consult mystery visit.
De speciale aanpak van P&O Consult
Onze mystery visits verschillen aanzienlijk van reguliere mystery visits. Ze zijn volledig toegespitst op communicatie, verkopen, uitstraling en beleving.
De mystery visit wordt altijd op uw bedrijf aangepast en uitgevoerd door ervaren en getrainde mystery visitors die zelf uit het vakgebied komen en regelmatig voor ons bedrijven bezoeken.
De mystery visitor zoomt in op de gesprekken die de medewerkers hebben met klanten of gasten. Er wordt daarbij niet alleen gekeken naar hoe er met de mystery visitor wordt gecommuniceerd, maar ook met de andere aanwezige klanten of gasten. Hoe klantgericht wordt er gewerkt en waar liggen de aandachtspunten? Met de duidelijke rapportage met aandachtspunten kunt u direct aan de slag!