Trainingen MKB

Algemeen
Onze trainingen worden altijd op maat voor uw bedrijf én op uw situatie gemaakt. De trainingen vinden plaats ín uw bedrijf met uitsluitend uw werknemers. Hierdoor is het effect en de toepasbaarheid op de werkvloer vele malen groter. Daarnaast kunnen wij onze trainingen, mede door onze lage overheadkosten, tegen een wel heel gunstig tarief aanbieden.

Commerciële klantvriendelijkheid
Verkopen is meer dan een product aan de man brengen. Goede kennis, échte service en écht contact leidt tot een hogere omzet en daadwerkelijk tevreden klanten die terug zullen komen.
In deze interactieve training gaan wij o.a. in op:

  • Wat is klantvriendelijkheid?
  • Welke typen klanten zijn er?
  • Non-verbale en verbale communicatie met uw klant
  • Extra verkoop
  • Orde, netheid en discipline

Gesprekstechnieken
Functioneringsgesprekken, beoordelingsgesprekken en sollicitatiegesprekken. Dit is vaak niet datgene waar een ondernemer zich het liefste mee bezig houdt. Maar het is van groot belang dat deze gesprekken zo efficiënt en effectief mogelijk gevoerd worden.
In deze training gaan wij met name in op:

  • De opbouw en het voeren van de gesprekken
  • Non-verbale en verbale communicatie
  • De valkuilen
  • Het maken van concrete afspraken

Samenwerking en teamvorming
Een goed team wat goed samenwerkt draagt bij aan de klanttevredenheid en ook de besteding van uw klant.
Loopt het niet helemaal goed in uw team? Denkt u dat de samenwerking nog beter kan?
Wij verzorgen een geheel op maat gemaakte training waarin wij de samenwerking binnen het team zullen versterken.
Eventuele problemen zullen tijdens deze bijeenkomst blootgelegd worden waarna er gewerkt gaat worden aan een structurele oplossing hiervan.